Doorzoek volledige site
27 oktober 2016 | MICHEL VAN DEN BOSCH

Washroom media koppelt toiletbezoek aan communicatie

Uit onderzoek is gebleken dat toiletgebruikers de sanitaire ruimte een geschikte locatie vinden om te communiceren. CWS lanceert daarom Washroom Media, een nieuw visueel én auditief marketing- en communicatiemedium op een plek waar we dagelijks komen. De sanitaire ruimte. De informatie wordt weergegeven via een handdoekautomaat* in een fraai design met daarin een volledig geï ntegreerd screen met beeld en geluid. Dit nieuwe medium staat garant voor een directe vorm van communicatie met toiletgebruikers, uw medewerkers en/of relaties.

Interne communicatie

Washroom Media biedt in bedrijven een kans om het contact met  personeel op een actuele wijze uit te dragen en te optimaliseren. Tevens wordt alle interne communicatie eenduidig op elkaar afgestemd wat veel tijd bespaart en duidelijkheid verschaft op alle fronten.

 

Veiligheid

Washroom Media verbetert op een heldere en pragmatische manier de veiligheid in een organisatie. Dit kan via korte demonstratiefilmpjes, instructies of bewustwordingscampagnes. Het medium is echter ook zeer handig en betrouwbaar tijdens noodgevallen of evacuaties, zowel passief als actief.

 

Reclames

Uit onderzoek is gebleken dat toiletgebruikers de sanitaire ruimte een geschikte locatie vinden om te communiceren. De tijd van handen wassen en afdrogen is tevens hét moment om een visuele/auditieve boodschap over te brengen. De attentiewaarde is daarbij zeer hoog. 75% van de toiletgebruikers ziet de visuele boodschap via het scherm, op ooghoogte en kan deze goed interpreteren en herinneren.