Doorzoek volledige site
04 december 2017

Guardian Glass lanceert campagne “The Invisible Glass” om ideeën te stimuleren

De gevel van een gebouw is vanuit designopzicht vaak het belangrijkst. Hij zet de toon voor de rest van het gebouw. En wanneer die gevel van glas is, zijn er een heel aantal overwegingen met het oog op esthetiek en prestaties. Zo een gevel is best complex met de combinaties van interne en externe reflectie, kleuren en wisselende lichtomstandigheden. Guardian Clarity™, het onzichtbare glas* van Guardian, helpt architecten om een aantal van deze uitdagingen het hoofd te bieden en om hun ontwerpen op een nieuwe en verbluffende manier te realiseren.

“Hoewel glas helder lijkt, kan de plaatsing ervan in combinatie met de omgeving een belemmering vormen voor het zicht, met name in de vorm van een felle glans of reflecties. Guardian Clarity is onze oplossing voor dit probleem”, aldus Andras Kovacs, Product Manager bij Guardian Glass. “Dankzij het gebruik van een geavanceerde glascoatingtechnologie opent ons anti-reflecterend glas nieuwe mogelijkheden voor het design van structurele glastoepassingen, waar reflecties anders het voordeel van een helder zicht teniet zouden kunnen doen.”

 

Optimale prestaties en esthetiek

“Met ons gamma glasproducten en geavanceerde coatings kunnen optimale prestaties en een optimale esthetiek worden gecombineerd. We kunnen velen samenstellingen creëren die verschillende niveaus aan reflectie, zonwering, thermische isolatie en lichttransmissie bieden”, verklaart Kovacs. “Wat architecten ook wensen, wij kunnen de meest geschikte glassamenstelling helpen selecteren voor elk bouwproject.”

 

Campagne

Met de lancering van de campagne “The Invisible Glass” wil Guardian onderstrepen dat het nu mogelijk is om effectief anti-reflecterend glas (“onzichtbaar glas”) te gebruiken voor bouwprojecten en geveltoepassingen. Reflecties en verblindende glans kunnen nu tot een minimum worden beperkt, waardoor een bijna onzichtbare beglazing wordt gecreëerd voor buitengevels, zonder een perfect zicht te vergallen.

Als glasexperts hebben we een heleboel ervaring wanneer het erop aan komt te weten welke glastypes het best werken om bepaalde prestaties of een bepaalde esthetiek te bereiken. Om u te helpen zien wat er allemaal mogelijk is (See What’s Possible®) en om u te helpen dit waar te maken, lanceren we de campagne “The Invisible Glass”. Deze omvat een aantal creatieve middelen die de voordelen van onzichtbaar glas in de kijker zetten. Deze middelen moedigen architecten ook aan om een gratis monster onzichtbaar glas te bestellen of om contact op te nemen met Guardian, dat hen via www.guardian-possibilities.com kan helpen met de realisatie van hun projecten.

GERELATEERDE DOSSIERS