Doorzoek volledige site
10 september 2021

REHAU Window Solutions wint Duitse Brand Award 2021 voor "Digital Highlight Tour”

Illustratie | REHAU

REHAU Window Solutions is een van de winnaars van de German Brand Award 2021, zo heeft de jury van de gerenommeerde wedstrijd in Berlijn bekendgemaakt. REHAU Window Solutions ontvangt de prijs voor de Digital Highlight Tour in de categorie "Brand Events, Fairs & Exhibitions".

Virtual Fair Experience - Beurs. Nieuw bedacht. Nieuw gemaakt." Dit is de titel van de inzending waarmee REHAU Window Solutions (WS) met de Digital Highlight Tour een award binnenhaalde bij de German Brand Award (GBA) 2021. 

REHAU WS Marketing directeur Peter Kotzur en zijn team waren in staat om de juryleden in de categorie "Brand Events, Fairs & Exhibitions" van de wedstrijd "Excellence in Brand Strategy and Creation - Brand Communication" te overtuigen van de Digital High-light Tour als een modulair brand experience tool. "Deze prijs is een geweldige bevestiging van ons werk en sterkt REHAU WS in haar aanpak om digitalisering consequent te promoten en daarmee een essentiële succesfactor binnen de branche - ook met betrekking tot een duurzame en aanhoudende succesvolle klantdialoog."

"De Highlight Tour creëert ruimte voor een nieuw soort dialoog tussen verkoop en klanten. Zo ontstaan echte merkervaringen in het nieuwe normaal - onafhankelijk van tijd en plaats. Merk en klant ontwikkelen elkaar verder. Het doel is een langdurige, succesvolle samenwerking op basis van persoonlijke interactie," vervolgt Kotzur.

De Digital Highlight Tour was een meetbaar succes voor REHAU WS. Dit wordt onder meer geïllustreerd door de volgende cijfers:

  • > 1000 Highlight Tour meetings met zowel nieuwe als bestaande klanten binnen 5 maanden na de lancering.
  • In 30 talen
  • > 40 internationale producten en diensten in detail
  • > 10.000 gesprekken over producten en diensten

In de categorie "Excellence in Brand Strategy and Creation" bekronen de juryleden van de German Brand Award de sterkste campagnes, concepten en strategieën uit afzonderlijke disciplines. De jury bestaat uit onafhankelijke, interdisciplinaire deskundigen uit het bedrijfsleven, de wetenschap, consultancy, diensten en agentschappen. De inzendingen worden beoordeeld aan de hand van de criteria onafhankelijkheid en merkeigenheid, merkonderscheidend vermogen, differentiatie ten opzichte van de concurrentie en relevantie voor de doelgroep. Met 1134 inzendingen uit 17 landen heeft de German Brand Award in 2021 een grote respons gekregen, ook internationaal.

GERELATEERDE DOSSIERS