Doorzoek volledige site
29 juni 2014 | SIMON SCHREURS

Deusjevoo maakt Mobistarwinkel tot hotspot in Antwerpen

Veel volk op de officiële voorstelling Illustratie | © Eventattitude / John Stapels
Veel volk op de officiële voorstelling Illustratie | © Eventattitude / John Stapels
Veel volk op de officiële voorstelling Illustratie | © Eventattitude / John Stapels
Veel volk op de officiële voorstelling Illustratie | © Eventattitude / John Stapels
Veel volk op de officiële voorstelling Illustratie | © Eventattitude / John Stapels
Veel volk op de officiële voorstelling Illustratie | © Eventattitude / John Stapels
Veel volk op de officiële voorstelling Illustratie | © Eventattitude / John Stapels

Na Luik realiseerde Deusjevoo recent ook in hartje Antwerpen een conceptstore voor telecomoperator Mobistar. Naar verluidt staat elk onderdeel in functie van de interactie met de klant waarbij geen vierkante milimeter onbenut bleef. Sinds een maand kunnen klanten zelf gaan oordelen of  Deusjevoo’s inspanningen al dan niet tot een shopping experience om nooit te vergeten hebben geleid.

Vertrekken vanuit de kernboodschap
Het team van Deusjevoo kreeg de opdracht ervoor te zorgen dat de shop de identiteit van Mobistar uitstraalt en daarbij gebruik te maken van elke vierkante millimeter. De interactie met de klant werd tot in het detail doorgetrokken: van de lichtgevende plafonds tot en met de kasten en displays. Zo kan bijvoorbeeld het volledig plafond van kleur veranderen al naargelang bepaalde acties.

Deusjevoo meent steevast te starten vanuit een verhaal, vanuit de inhoud en nooit vanuit de vorm. Anders dan bij de meeste benaderingen is de architectuur secundair: het interieur vertelt het verhaal en de architectuur past zich daaraan aan. Dat verhaal moet weerspiegeld worden in alles, van vloeren en wanden tot plafonds. Deusjevoo gaat prat op haar uniciteit en onderscheid van de meeste traditionele interieurbouwers. Hun troef is interieur te bekijken vanuit een decorvisie.

GERELATEERDE DOSSIERS