Archilunch: een informatieve lunch in eigen kantoor in 2025

Als architect is het belangrijk om op de hoogte te blijven van productinnovaties. Maar anderzijds is het niet evident om voldoende tijd te kunnen uittrekken om alle vertegenwoordigers hun verhaal te laten doen. Waarom niet van de nood een deugd maken met een Archilunch? Architectura komt samen met 5 fabrikanten op de lunch in jouw kantoor. We schotelen jou en jouw team niet alleen een verzorgde maaltijd voor, we laten de 5 fabrikanten ook hun nieuwste product pitchen.

Een stijve bedoening? Daar houden wij niet van bij Architectura. En jouw collega's al evenmin. Als alternatief voor een aaneenschakeling van individuele Powerpointpresentaties opteren we voor de aanpak van een talkshow met vraag- en antwoordformule, vakkundig in goede banen geleid door een moderator van Architectura.

Een puur commercieel verhaal? Daar houden we bij Architectura ook niet van en architecten al evenmin. Behalve de 5 innovatiepitches staat er ook een case van een extern bureau op het programma én een vragenronde met alle sprekers.

VERZORGDE LUNCH

Na de informatie volgt de gastronomie. We bieden ieder een verzorgde, gezonde maaltijd aan met extra aandacht voor de duurzaamheid. Geen plastic wegwerpverpakkingen, voldoende vegetarische alternatieven en geen voedselverspilling.

VIJF THEMA’S

In 2025 organiseren we vijf reeksen rond deze thema’s:

  • Sociale woningbouw
  • Smart building
  • Kantoorinrichting
  • Circulair bouwen
  • Renovatie/restauratie/herbestemming
  • Zorginfrastructuur

Interesse om een Archilunch binnen een bepaald thema te hosten? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@architectura.be

INTERACTIEF PROGRAMMA

Start inhoudelijk programma: 10u45

Start lunch: 12u30

Verloop

  • Pitches door de fabrikanten
  • Case door een extern architectenbureau
  • Vragenronde
  • Quiz
  • Lunch

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

Niet veel. Vooral luisterende oren en hongerige magen. Architectura neemt de hele organisatie in handen, inclusief de catering. Concreet verwachten we dat je minstens 20 en maximum 35 collega’s uitnodigt voor de Archilunch. Daarnaast zou er ook minstens één externe architect en één opdrachtgever (privaat of overheid) aanwezig moeten zijn.

Ben je geïnteresseerd om een Archilunch te hosten, maar telt je bureau minder dan 20 medewerkers? Geen probleem. In dat geval zetten we een lunch op poten met een ander bureau uit jouw stad. 

Verder rekenen we er ook op dat jullie de social mediaposts die we zullen creëren rond de lunches ook zullen delen op jullie social media. That's it. In ruil hiervoor bieden we jullie een interessant inhoudelijk programma en een verzorgde lunch aan. Deal?

Deel dit artikel:
Onze partners